Underbara dagar!

i försök att spendera dom därefter inleddes gårdagen...

jag och sambon hade vår 1:a lediga dag ihop, eftersom vi båda jobbat i helgen. så, sonen min sändes till skolan och vi planerade - hur bäst spendera solig dag!?

vi (jag) bestämde att vi skulle köra in till stan, handla fika och köra ut till havet för förtäring. kanske även lite längre promenad då lilla hunden fick följa med.image23

väl i bilen kom vi (jag) på att vi kunde köra lite småvägar så vi (erik) kunde få se sig om...har inte funkat helt bra tidigare då vi var körkorts- samt bil-lösa.

väl i stan bestämde vi (jag) att vi skulle köpa bagels. blev tillhörande kakor också. ngt gott måste man ju ha när man ska på UTFLYKT!!! väl vid stranden var jag superkissnödig, DÖhungrig och det var mkt kallare än vi (jag) trott. och efter all mat orkde jag bara en lite, liten promenix...

jag är så trött på mig själv! jag försöker hålla humöret uppe och skärpa till mig! men mitt i allt försökande blir allt bara sju resor värre! jag är så hormonstinn att huvudet kokar och brösten håller på att explodera!!! det måste, måste, måste vara en liten tjej som växer i min mage...för annars vore det väl inte möjligt att ha ett så fruktansvärt "kvinnligt" (!?) humör??? liksom pms gånger tvåhundratusen...så här var det aldrig när jag väntade isak. fast då mådde jag illa istället. så, pest eller kolera!? vad väljer man?! jag hoppas, hoppas, hoppas jag fortfarande har en sambo vid tiden för förlossning! ; )

jag vet iaf att jag skäms...för mig själv och mitt humör...all cred åt mina killar där hemma!


Kommentarer
Postat av: Amalia

Provar lämna en kommentar hos dig vännen ;)

2008-03-05 @ 19:52:36
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Guuud sicken söt hund.

ha den finaste påsken mvh Jessica 3 barns mamma ;)

2008-03-22 @ 17:24:08
URL: http://www.bambii.blogg.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0