"Sanning eller bullshit"?!?

Hör, och eventuellt, häpna...;

STILETTO RUN 2008

Vad: Snabbast i mål på 100 m. i högklackat.
Krav: klackarna får inte vara lägre än 7 cm. ej heller bredare än 1 1/2 cm. i diameter.
Var: i en större stad nära dig.
När: högsommar 2008
Pris: 100 000 SEK att shoppa för i utvald känd butik i Sthlm

Nå - sanning...eller bullshit???

...

Dessvärre är det helt och fullkomligt sant!!!

Jag snubblade över annonsen i känd tjejblaska som jag idag fick av kär vän. Jag som inte läst annat än gravid-tidningar de senaste 3 månaderna...Skrattretande med tanke på att rubrikerna så här års brukar lyda " kom i form inför din bikinisommar" och "trimma din kropp inför beach 2008"...Min rubrik är väl snarare nåt i stil med " go flodhäst-alike sommaren -08"...

Det är iaf HELT SJUKT!!!

Det är helt sjukt!!! Att man kan göra detta frivilligt! Bara tanken på högklackat kombinerat med annat än stel gång.Tänk er då högsommar. Svullna fötter. Say no more!

Ibland är det f*n pinsamt att vara kvinna!

Eller vad säger ni - på med ett par sådana här och sen kör vi...???
                       image42 (bild från www.upload.wikimedia.org/ )

Kommentarer
Postat av: Jean

Haha...

2008-03-28 @ 21:17:42
Postat av: Amalia

Låter livsfarligt :S Skall vi slå vad om hur många som bryter/stukar fötterna i hopp om att vinna extra shopping pengar???

2008-03-29 @ 21:36:51
URL: http://visingelforaldrar.blogg.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0