Graviditetensbaksida (röv!)

jobbhelg! ja, det är just var det är...jag är ruggigt trött på att jobba varannan helg! på nåt sjukt vis känns det som man ALDRIG är ledig. och ska man boka in ngt med ngn så får man genast se 2 v. framåt...dessutom går vi så käckt om varann där hemma...när e. kommer hem vid halv åtta om kvällarna så har jag i stort sett somnat. den tidiga graviditetens baksida (röv!). och idag har han jobbat dag och lagom till han slutar så är jag PÅ VÄG till mitt jobb...det är verkligen BAJS!!!

på jobbet är det dött. har inga särskilda arbetsuppgifter att ta itu med. ska dokumentera lite och sen har jag en grej inplanerad i kväll. tänkte tjuvkika på medodifestivalen efter det sen!

isaken är hos pappan. han skulle på fotbolls-cup hela dagen i dag. har lovat att ringa, men drar lite på det så jag ringer lägligt. inte för tidigt - då är han upptagen. men heller inte för sent - då han börjar bli trött och hemlängtan blir för stor...det är en hårfin balansgång! helst vill man ju ringa hela tiden - vad gör du???hur mår du???...saknaden är fullständig!!!jag HATAR när han är borta...det som gör det LITE lättare är att jag jobbar. då vet jag att vi inte "går miste om ngt" eller spiller förlorad tid...


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0