En härlig (!?) tid...

Igår gick jag in i vecka 8 och det var nog en magisk gräns.

I morse vaknade jag i vanlig ordning. Vad som inte var i ordning var det illamåendet som fullständigt golvade mig!!!
Så, kallsvettig, ulkandes och helt förstörd började jag dagen. Mitt i allt koas vaknar den blivande storebrodern som med sömndrucken blick kikar på mig i dörrhålet till toaletten -  "Hmmm...godmorgon! Mamma mår inte så bra nu..."

Med något sånär samlade steg lyckades jag ta mig ner till sovrummet igen. Snyftar lite smått, i hopp om att sambon ska vakna (HUR kunde han bara MISSA att jag just höll på att DÖÖÖ på toaletten!? ; )...), han grymtar till och säger (oskyldigt) "blev du sååå trött igen!?". Varpå undertecknad förvandlas till ett monster och morrar - "Jag är för FAAAN JÄTTEsjuk!!!"...Då käre (!?) sambon i stort sett klappar mig på huvudet och säger att jag får sjukskriva mig, kastar jag mig av sängen och morrar återigen - "JAG KAN VÄL INTE SJUKSKRIVA MIG!!! Jag är ju för fasiken GRAVID!!!"

Gud, det är väl en HÄÄÄRLIG tid! ; )
                                                       image34
                                          (bild från http://www.fotografiqa.se/bilder/gravid.jpg)

Kommentarer
Postat av: Jean

Inte lätt o heta Hanna hör jag....hehe

2008-03-07 @ 07:47:20
Postat av: Amalia

*hihi* stackars lilla sjuka, nej förlåt GRAVIDA Hanna ;)

2008-03-07 @ 08:57:57
URL: http://visingelforaldrar.blogg.se
Postat av: Jenny

ha ha ha... du får lägga band på ditt humör... eller hmmm ja... stackars erik.. illa måendet kommer att gå över...

2008-03-07 @ 10:21:42
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0