Vissa dagar...

Varför spar man allt tills vissa dagar???

Vissa dagar har man upp över öronen mycket att göra...
Som idag...

Jag städar.
Tvättar.
Måste handla - hundmat och mat till grabbarna som dom kan ha ikväll...

Sen ska Isaken hämtas...
Det ska fikas.
Efter det ska jag fixa i ordning mig så jag är klar och redo inför kvällens övningar och prövningar - bowling med gamla jobbet! En gammal arbetskamrat går i pension...Sk abli kul, för jag VET att det är det absolut sista jag kommer att göra med detta härliga gänget!!!

Klockan fem ska Erik hämtas i Lund för att hinna hem i tid för att barnvakta så jag kommer iväg.
Så jag kör killarna hem.
Sen vänder bilen och kör mot "förfesten", vilken jag kommer att missa med stor sannolikhet.
Mitt mål är att hinna dit INNAN vi kör till bowlingen. Särskilt bra eftersom jag är 1 av 3 chaufförer...

*suck*

Men det kommer att bli en himla kul kväll i alla fall! ; )

Kommentarer
Postat av: Jean

du hann ju med stor marginal ju till "förfesten" o kul kväll blev det...men nu e det skönt att krypa ner i sängen...hoppas allt gick bra på hemfärden..Kram

2008-04-25 @ 23:52:47
Postat av: Sofia

Så det blev ingen djurpark för din del igår? Antog det med tanke på vädret så jag följde med föräldrarna på en liten bilutflykt! Får höras en dag! Kram

2008-04-26 @ 18:48:47
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0