Den stora dagen...

Den stora dagen, dagen D, började mindre bra...

Sonen fick ett major utbrott vid lämning på skolan...Tror vi var 3-4 st. för att baxa in honom i skolbyggnaden.
Tänk, när man äntligen börjar andas ut så kommer det ett bakslag som inte är av denna värld!!! *suck*

Insåg att vi hade mer utgifter än inkomster denna månaden...*dubbelsuck*

Bråkade med mitt lönekontor ang. min inkomst som behövs fastställas för att jag ska få min sjukpenning.

Så, lagom trötta, rödgråtna (endast jag, dock) och halvirriterade ska vi samla ihop oss och försöka få till en förlovning...
Håll tummarna! Det lär bli nåt billigt, halvbohemiskt och hyfsat romantiskt...

image62
(Förhandstitt på ringarna...Titan...matta...breda...Snygga!!!)

Kommentarer
Postat av: jenny

jag tror dager blir jättebra..

2008-04-30 @ 15:13:29
Postat av: plantan

Precis min stil så fina.. ha en underbar kväll trots att skit runtomkring. tänk på att det händer bara en gång GRATTIS i förskott. :)

2008-04-30 @ 16:14:33
Postat av: Jean

Dom var snygga...hoppas ni har en mycket trevlig kväll..Kramis

2008-04-30 @ 16:32:52
Postat av: Katja

Grattis, 2:a gången gillt! =)
Ringarna såg nice ut.

2008-04-30 @ 18:28:05
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0