Begär...

Åh, det är så mycket jag VILL!

Just nu vill jag bara vara rik...

Jag vill:
* köpa barnvagn
* handla på IKEA
* ta Isaken och åka till England för att hälsa på syrran
* åka på 1 veckas solsemester
* förlovas...och allt vad det innebär

Just nu känner jag bara ett sånt SUG!
Är sååå angelägen att komma iväg på resa.
Har inte rest på länge och jag antar att det är lite
av "jag-ska-ha-barn-så-jag-kommer-inte-att-kunna-göra-det-och-det-och-det-på-skitlänge"-panik!

Snälla, ge mitt ett arv, ett lån, en gåva, en Triss-lotts-vinst eller vad f*n som helst!!!
Jag VILL iväg! Helst i förrgår...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi låter som min kompis som ville ut o festa och dansa två veckor innan bf.. ja man ska passa på att göra allt för man vet inte när man kan nästa gång..
tycker ni skulle behöva liten resa..
Kram

2008-04-09 @ 14:25:25
Postat av: Syrran

Jag tycker ni ska komma hit. Ni kan sova i min sang sa tar jag luftmadrassen. Sa kan vi ga pa Seaworld och ata glass pa stranden. Kom!

2008-04-10 @ 10:35:23
URL: http://www.beingsofie.blogspot.com
Postat av: jenny

japp de önskar jag oxå

2008-04-11 @ 09:35:42
Postat av: Sara

Åh känner detsamma! Vill oxå iväg. O London hadevarit såå underbart! Älskar den staden :)

2008-04-12 @ 09:23:10
URL: http://fabulousprincess.blogg.se
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0