Att jobba...totalt oengagerad!!!

Nu är min jobb-helg över! *suck*

Gick av idag kl. 07.15. Ledig ända tills fredagmorgon! Underbart!!!

Det är så trist på jobbet nu. Känner 0 förtroende för mina arbetskamrater. 0 engagemang.
Det enda jag vill är ligga hemma och mysa och drömma...
Om bebisen. Som komma skall...

Har dessutom börjat känna av rejält med sammandragningar efter att jag gjort minsta lilla fysiska prestation. Känns tidigt...Och obehagligt! Vill bara vila och må bra med min lill*...

Det är jätte-egoistiskt, men det är ärligt talat det enda jag både orkar och vill!

Detta blir nog en bra veckan förresten...BUP-utredningen ska avslutas på fredag. På torsdag går vi in i maj, vilket innebär lite mer än 1 månad kvar till semestern...Och på onsdag förlovar vi oss! ...Jag går in i v. 16 av graviditeten (som jag längtat!)...Detta blir nog en bra veckan...som sagt...

Kommentarer
Postat av: plantan

Lycka till på BUP o med förlovningen väntar som sagt både bildbevis och ngn form av novell ;)

2008-04-29 @ 08:08:52
Postat av: Hanna

haha! det ska bli! *givakt*

2008-04-29 @ 08:51:40
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0